Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

Zwroty

 

Zakupione u nas produkty możesz zwrócić w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki.

Żeby dokonać zwrotu wypełnij formularz, który możesz pobrać pod tym linkiem: https://prawo-konsumenckie.pl/wp-content/uploads/2021/07/odstapienie-od-umowy-zawartej-na-odleglosc.doc

Następnie zapakuj i nadaj paczkę wraz z dołączonym formularzem odstąpienia od umowy. 

Spakuj zwrot w to samo lub inne opakowanie. Przekaż paczkę kurierowi, zanieś do paczkomatu lub punktu nadania. Produkty wrócą do sklepu.

 

Zwrot zaadresuj na adres:

MMPS SP. z o.o.

Bosa 4/6/4

60-125 Poznań

 

Pamiętaj, aby do paczki włożony był paragon i oświadczenie o odstąpieniu od umowy. 

Jeśli korzystasz z innego formularza, koniecznie podaj swój numer konta oraz czytelnie wypełnij imię i nazwisko. Przyspieszy to zwrot pieniędzy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zakupu możesz wysłać na adres e-mailem: shop@techlo.pl

O zachowaniu 14-dniowego terminu zwrotu decyduje data wysłania maila z wysłanym oświadczeniem lub data nadania paczki zwrotnej.

Pieniądze za zwracany towar przelewamy nie później niż w ciągu 5 dni od otrzymania paczki. Forma zwrotu należności zależy od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia. Jeżeli zamówienie było opłacone przelewem natychmiastowym, zwrotu dokonamy w ten sam sposób. W przypadku częściowego zwrotu zamówienia, koszty przesyłki nie będą zwracane.

Koszty zwrotu towaru do Sklepu ponosi Klient. Jeśli zamówienie było opłacone, a nie zostało odebrane, zwracamy wartość zamówienia pomniejszoną o koszt przesyłki zwrotnej.


Reklamacje

 

Jeśli zakupiony przez Ciebie produkt okazał się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem, chętnie pomożemy Ci rozwiązać ten problem. Poniżej przedstawiamy procedurę reklamacyjną:

 

  1. Skontaktuj się z nami, używając formularza kontaktowego lub pisząc wiadomość na adres: shop@techlo.pl
  2. Opisz szczegółowo problem, który napotkałeś, i dołącz wszelkie istotne informacje oraz dokumenty, takie jak numer zamówienia, paragon lub faktura.
  3. Odpowiemy na Twoje zgłoszenie w możliwie najkrótszym czasie i udzielimy dalszych instrukcji dotyczących reklamacji.
  4. Jeśli reklamacja zostanie uznana, będziemy dążyć do rozwiązania problemu w sposób, który będzie dla Ciebie najkorzystniejszy. Szczegóły procedury reklamacyjnej opisano w Regulaminie Sklepu.

 

Adres do reklamacji:

MMPS SP. z o.o.

Bosa 4/6/4

60-125 Poznań